czwartek, 12 czerwca 2014

Rozdział 8



Ważna notka na dole!



Torba coraz bardziej była uciążliwa dla mojego ramienia. Ze zdenerwowania, rzuciłam ją na ziemie i usidłam na krawężniku. Miałam dość. Szlajam się po tych ulicach już chyba z 3 godziny i nic. Nikt kurwa nie chce dać mi noclegu, wszystko zajęte. Jak na złość. Ułożyłam łokcie na kolanach i podparłam głowę o dłonie. Byłam wykończona. Sięgnęłam do torby po picie i odkręciłam zakrętkę. Dobrze jest poczuć smak wody. Wstałam i szłam dalej, w końcu muszę coś znaleźć. Weszłam chyba już do ostatniego możliwego motelu w tym mieście. Za ładnie nie było, aczkolwiek spokojnie, nie tak jak u innych. 
- Dzień Dobry! - Zawołałam, tym samym budząc mężczyznę przy recepcji.
- Oh, dzień dobry. - Odpowiedział zaspany.
- Jest może wolny pokój?
- Tak, oczywi... - Nie dokończył, ponieważ jego telefon zaczął dzwonić. Nie ma, kiedy rozmawiać? W końcu w robocie jest! Nagle usłyszałam coś, co mnie przestraszyło. "Siema Bieber”, Co? Jak to możliwe? No tak tylko jak mogę mieć takiego jebanego pecha. Szybkim krokiem wyszłam z tej kanciapy i biegłam jak najdalej. Nie mógł  mnie znaleźć. W sumie mam prawie 18 lat. Po co by mieli mnie szukać. Jednej hipokrytki mniej.
 Nagle wpadłam na coś twardego a raczej kogoś.
- Patrz jak chodzisz koleś. - Wkurzają mnie tacy przechodni.
- To ty lepiej uważaj na słowa kotku. - Znałam ten głos.
Nie.
Proszę nie.
Przede mną stał sam Justin Bieber. Czasem mam go dosyć, zawsze jest, kiedy go nie potrzeba. On także odwrócił się do mnie, i widać było, że od początku wiedział, na kogo wpadł, a raczej planował wpaść.
- Czego chcesz? - Warknęłam.
- Może milej? Chyba zapominasz, że jestem twoim lekarzem.
- Już nie. - Uśmiechnęłam się fałszywie. Podszedł do mnie bliżej z wyrytą złością na twarzy.
- Słuchaj szukałem Cię zbyt długo, żeby teraz wysłuchiwać twoich pretensji - warknął. - A teraz grzecznie wracamy do szpitala. - Wywróciłam oczyma. Nie będzie mną dyrygował.
- Nie. - Powiedziałam stanowczo. Widać było, że jeszcze bardziej go złoszczę.
Nagle on tak po prostu przywarł mnie boleśnie o ściany i złączył nasze czoła.
- Jasmine Rose Adams! W tej chwili mnie posłuchaj! - Boże. Na jego ustach nie było złości a raczej rozbawienie i cwaniacki aczkolwiek ukryty uśmiech. I ten głos. Usta. Wszystko. On na mnie źle działa, a do tego ta myśl, że to tylko mój lekarz... Gdybym go nie znała, myślałabym, że chce mnie przelecieć. - Jas, o czym ty myślisz. - Skarciłam się w myślach. Ale chwila...
- Skąd znasz moje drugie imię? - Zapytałam zdziwiona. Ciemnooki nagle wybuchnął śmiechem, niekontrolowanym. Zbłaźniłam się. Na mojej twarzy od razu pojawił się wielki rumieniec, zakryłam twarz włosami i skierowałam ja w dół. Szatyn ściszył swój śmiech, ale nie przestał chichotać. 
 - Jasmineee pokarz się. - I wtedy coś wywnioskowałam 
Był pijany.
Moja twarz przybrała koloru bladego, a ja się wściekłam. Znowu to zrobił, czy on nie ma umiaru.
- Piłeś! - Krzyknęłam, na co podskoczył, albo raczej zrobił to przez czkawkę. - Znowu, po co Ci to? - Zapytałam. Zachowuje się jak pijak, ile można pić i do tego w pracy, bo jeszcze ma swoja zmianę z tego, co wiem.
- Ja? Nie. - Zaśmiał się. - Dobra, ale tak na poważnie, to tylko trochę, nie jestem pijany mała. - Tak jasne.
- I mam Ci wierzyć?
- Powinnaś, a teraz wracamy do szpitala. - Powiedziała już stanowczym głosem, co mi się nie podobało, wolałam go tego wyluzowanego. Albo raczej po prostu żeby był przy mnie...
- Nie chcę. - Szepnęłam, byłam tym wszystkim zmęczona, nie chciałam tam wracać.
- Musisz, przecież wiesz, że nie jesteś w pełni zdrowa. 
- Wiem, ale.... Ja po prostu, chociaż raz chciałabym odpocząć, odpocząć od tego szpitala, tego tłoku. - Powiedziałam smutna, nie, nie udawałam. Na prawdę miałam dość.
- Tam? - Wskazał na motel. - Tam jest jeszcze gorzej mała. - Powiedział, z małym uśmiechem.
- Może... - Westchnęłam. - Wole już spać na ulicy niż w szpitalu, a i jeszcze nie nazywaj mnie "mała" Mówię serio. Nie lubię tego. - Zaśmiał się na mój komentarz. 
Widziałam, że nad czymś myśli. Ciekawe, nad czym, może o mnie? Nie, to nie możliwe, on pewnie ma dziewczynę, jak nie żonę. Ciekawe ile ma lat? Za dużo chcę wiedzieć, ale to oznacza tylko, że chcę go bardziej poznać. Może ma dzieci? Nie, raczej byłby bardziej odpowiedzialny, nie pił by tyle. Chciałabym mu zadać tyle pytań. Może kiedyś...
- Wiesz....Możemy iść do mnie, ale  nie wiem czy się zgodzisz. Możesz się czuć skrępowana.. - Czy on proponuje mi nockę u siebie, mój własny lekarz. Wow, każda by o tym marzyła, ale to jestem ja. Czuję się doceniona, aż miałam ochotę uśmiechnąć się i położyć sobie rękę na sercu.
Przydałby mi się psycholog.
O czym ja myślę. Boże, muszę o nim zapomnieć, bo inaczej zwariuje. - On jest od ciebie 2 razy starszy dziewczyno! - Mój umysł znowu się odezwał. A teraz lepiej podejmę decyzję. Okej..
Tak
Nie 
Tak
Nie
Tak
Nie
Tak
Nie
Co? 
Oczywiście, że tak!
- Tak. - Odpowiedziałam szybko. Uśmiechnął się, nawet za bardzo jak powinien. Odwzajemniłam uśmiech i ruszyłam za nim do samochodu. Usiadłam na swoim miejscu, i zapięłam pasy. 
Przez cała drogę nie odzywaliśmy się do siebie tylko czasem spoglądaliśmy wzajemnie. Ta cisza nie była przyjemna, wręcz przeciwnie. Chciałam jak najszybciej dojechać do jego mieszkania, miałam dość tej jazdy. I wreszcie . Przede mną stała wielka willa. Dobra, nie spodziewałam się czegoś takiego. Była cudowna. On tu mieszka sam? W takim wielkim budynku. Na pewno ma rodzinę. Musiałam zapytać.
- Um, wiesz ja nie chce przeszkadzać, więc jeśli mieszkasz tu z swoją rodziną. Ja nie powinnam...
- Nie, mieszkam tu sam. - Zaśmiał się z mojego zakłopotania.
- Oh, jak sobie radzisz? Taki wielki dom. 
- Jakoś idzie, wchodź. - Wskazał na drzwi. W środku był jeszcze piękniejszy, a jednocześnie przytulny. Było wspaniale. Nie był pusty, zimny. Wszędzie myły kolory, kominki, poduszki. Mogłam tutaj spać nawet na podłodze. Mogę o takim mieszkaniu tylko pomarzyć, i do tego tak cudownie zaprojektowanym.
- Podoba się?
- Jest cudownie, na początku myślałam, że będzie to wielki dom, lecz pusty, no wiesz...
- Tak wiem, nie lubię takiego czegoś, dlatego uporządkowałem go w taki sposób.
- Jesteś świetnym projektantem. - Pochwaliłam go.
- Dziękuję. - Zaśmiał się razem ze mną. Nigdy bym się nie spodziewała, że będę się tak dobrze dogadywać z lekarzem, po tych wszystkim incydentach.
Justin oprowadził mnie po całej willi, opowiedział mi o niej wszystko. Co do każdego szczegółu. Rozmawialiśmy bardzo długo, o wszystkim. Mieliśmy tyle tematów i pytać, dużo się o nim dowiedziałam. Byłam tylko jednego jeszcze bardzo ciekawa, zauważyłam, że praktycznie wszędzie były barki z alkoholem. Było tego pełno. A kiedy zaczynałam ten temat on mnie unikał. Nie mam pojęcia, o co chodziło...

*

Była już noc, ale nie byłam zmęczona. Chciałam z nim rozmawiać, oglądać te cholerne filmy wieczność. Świetnie mi się spędzało z nim czas. I trze­ba być wiel­kim przy­jacielem i moc­nym przy­jacielem, żeby przyjść i prze­sie­dzieć z kimś całe po­połud­nie tyl­ko po to, żeby nie czuł się sa­mot­ny. Odłożyć swo­je ważne spra­wy i całe po­połud­nie poświęcić na trzy­manie ko­goś za rękę. Nie miałam wielu przyjaciół, w sumie nigdy nie miałam prawdziwego. Teraz po prostu myślę, że Justin może nim być, mimo, że jest moim lekarzem. Jeśli pot­ra­fisz spędzić z kimś pół godzi­ny w zu­pełnym mil­cze­niu i nie czuć przy tym wca­le skrępo­wania, ty i oso­ba ta możecie zos­tać przy­jaciółmi. Jeśli zaś mil­cze­nie będzie wam ciążyło, jes­teście so­bie ob­cy i nie war­to na­wet sta­rać się o zadzie­rzgnięcie przyjaźni. Lubię na niego patrzeć, do niego mówić, śmiać się. Lubię z nim po prostu spędzać czas, i teraz to zrozumiałam. Jak na razie tylko on jest przy mnie, może nie znam go długo, może jestem naiwna? Ale chcę żeby został przy mnie dłużej. O wiele dłużej i mam nadzieję, że nie będę tego żałować. Cza­sami wy­daje nam się, że mie­szka w nas dwóch różnych ludzi. Je­den,  który wszys­tko dos­ko­nale czy­ni i te­go człowieka pre­zen­tu­jemy światu. Jest też i ten dru­gi, które­go się wstydzi­my, i te­go uk­ry­wamy.
W każdym człowieku is­tnieje coś ta­kiego jak wewnętrzny dy­sonans i niespójność. Każdy chciałby być dob­ry, a je­dynie do­konu­je czynów, których sam często nie rozumie. Dlacze­go tak jest? Dla­tego, że człowiek nie jest,  Bo­giem, nie jest też aniołem, ani jakąś na­d is­totą, a je­dynie małym piel­grzy­mem w długiej, da­lekiej drodze swo­jego życia. Włas­ne słabości czy­nią go wy­rozu­miałym i łagod­nym w sto­sun­ku do in­nych. Ktoś,  kto jest bez­kry­tyczny wo­bec sa­mego siebie, będzie twar­dy i niez­dolny wczuć się w in­nych. Nie będzie umiał ni­kogo po­cie­szyć,  do­dać od­wa­gi i wy­baczyć. Szczęście i przy­jaźń tkwią tam, gdzie ludzie są wrażli­wi,  łagod­ni i de­likat­ni w słowach, i wza­jem­nie kon­taktach. Ja sam nie wiem, kim jestem, chyba właśnie tymi dwoma osobami. Ale mam nadzieję, że ktoś kiedyś zaakceptuje moje zachowanie. Nie zostało mi nic więcej jak tylko nadzieja. 
Nie mam już nic.
Ani nikogo.
Szatyn widząc moje zamyślenie spojrzał na mnie. A ja na niego i nasze spojrzenia się spotkały. Jak nic więcej tylko my. Przybliżył się do mnie i pogłaskał po policzku.
- Co jest? - Uśmiechnął się blado.
Pokręciłam głową z małym uśmiechem. Położyłam jedną rękę na jego barku i sunęłam wzdłuż. Potem znowu na niego spojrzałam, ale coraz głębiej. Sama nie wiedziałam, dlaczego to robię, dlaczego on to robi. Jesteśmy jak dwa różne światy. On powinien się mną opiekować, jako lekarz, a ja jestem tylko jego pacjentką. Nie chciałam teraz nad tym rozmyślać, ale nie chciał mi ten temat wyjść z głowy. Wreszcie on się przysunął i nasze usta się muskały. Powinniśmy się odpychać, ale jednak jakaś siła nas przyciągała. Jak magnez. Złożył mały pocałunek, a ja wiedziałam, że to właśnie tak się zacznie. Ale nie koniecznie, właśnie tak się skończy...
Życie pisze różne scenariusze, przygody a mi właśnie dał taką. Nie koniecznie dobra, ale jak się skończy? Może czeka mnie coś dobrego? Wiedziałam jedno, teraz nie jest czas na szczęście, jeszcze nie teraz.
I właśnie się stało.
Nie mogłam zatrzymać mojego opętanego kaszlu. Bólu brzucha. Słyszałam Justina, ale nie wyraźnie.

Wiedziałam, że to jeszcze nie czas na szczęście...


Macie i 8 rozdział.
I nie zbyt miła wiadomość.
Następny rozdział nie pojawi się już w tym miesiącu.
Wyjeżdżam :c
Ale wynagrodzę wam to :)
Może akurat tam wpadnę na jakiś świetny pomysł, kto wie.
Do zobaczenia!

+ ask.fm/S_Wag

Proszę, żeby każdy do skomentował, ponieważ chcę znać waszą opinie.

Czy akcja dzieje się za szybko czy za wolno, chciałabym wiedzieć jak by wam się lepie czytało.
Proszę, chcę znać waszą opinie :)
To dla mnie ważne!


30 komentarzy:

  1. No weeeź, w takim momencie przerywać? haha:( świetny, do nastepnego xx
    @jay_nicoole

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 tak bardzo to uwielbiam *.* co jej się stało? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja według mnie rozwija się prawidłowo x D
    Kocham twojego bloga bo jest naprawdę świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegoś ciągle brakuje i jest za dużo tego myślenia nie o nich. To jest nie potrzebne i zanudza. Ciekawsze by było gdybyś opisywała ciągle to co dzieje się w danym czasie a nie jej ciągłe myśli. Szczególnie zwrócić uwagę na to że rozdziały piszesz bardzo krótkie i nie ma w nich aż takich ciekawych rzeczy tylko te przemyślenia.
    Bardzo lubie ten blog bo jest ciekawy ale interesuje mnie to co dzieje się w danym czasie. Pomyśl nad tym proszę
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dobrze, że są takie przemyślenia. Z nimi bardziej wcielasz się w postać Jasmine. I zważ też na to, że gdyby nie one to rozdział byłby jeszcze krótszy. Wszystkim odpowiada taki tok zdarzeń, a gdyby myśli nie było wszystko szybko by leciało i gówno byłoby z opowiadania. Dobrze, że autorka wtrąca myśli, bo są to myśli dotycząca życia i ludzi.(:

      Usuń
    2. Właśnie dobrze, że są takie przemyślenia. Z nimi bardziej wcielasz się w postać Jasmine. I zważ też na to, że gdyby nie one to rozdział byłby jeszcze krótszy. Wszystkim odpowiada taki tok zdarzeń, a gdyby myśli nie było wszystko szybko by leciało i gówno byłoby z opowiadania. Dobrze, że autorka wtrąca myśli, bo są to myśli dotycząca życia i ludzi.(:

      Usuń
  5. Zabije normalnie znajdę cię i zabije jak w takim momencie można przerwać rozdział ??? No ja się pytam... ty chcesz mnie zabić ... czekam na NN bardzo zniecierpliwiona ... rozdział boski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. omg czo to się porobiło, super! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim.zdaniem nie jest ani za szybko ani za wolno, jest genialne.!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  9. ugh szkoda że wyjeżdżasz ;c ale trzeba odpocząć :) więc... rozdział bardzo mi się podoba i akcja nie rozwija się za szybko w sam raz :D czekam na nn xx

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejku jaki boski rozdział..nie mogę się doczekać...jest po prostu boski..jestem ciekawa co się jej stało <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny rozdział <3 Czekam z niecierpliwością na kolejny. Życzę wenny i mam nadzieję,że wyjazd ci się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER !!! CZEKAM NA NEXT !!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Czekam na nn<3 Wracaj szybko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mnie ten rozdział wciągnął. Szybko się go czytało. Świetny. Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham *.* czekam nn:)
    @PoliShSWaG_

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jej ? ;0 w takim momencie xd oł noł xd czekam na next !!*.* /@_TommoKiss

    OdpowiedzUsuń
  17. jak mogłaś przerwać w takim momencie? co się stało Jasmine? i dlaczego akurat wtedy?! :(((((
    rozdział genialny. <3 kocham przemyślenia Jas (już to mówiłam, ale nie ważne haha) <3
    czekam na kolejny :)
    + udanego wyjazdu! :*

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  18. Akcja rozwija się dobrze....rozdział super , zawsze są super :P

    OdpowiedzUsuń
  19. super rozdział, ale wydaje mi się, że te przemyślenia są troszeczkę za długie :) Akcja się rozwija to bardzo dobrze! Nie mogę doczekać się następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. akcja rozgrywa się bardzo dobrze ! ale co z Jasmine, co jej się stało ? ;c biedna..
    świetny
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  21. aaw kocham to opowiadanie jest inne i jedyne w swoim rodzaju a nie jak te wszystkie ff które już są oklepane. Co do rozdziału jest świetny nareszcie się do siebie trochę zbliżyli aaaaw dobra idę fangirlować a tobie życzę weny i miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog 😉
    Już nie mogę doczekać się nn <3 !
    Powiadomisz mnie o nowym rozdziale na Twitterze @everydiamonds ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow super blog bardzo mi się podoba.Masz talent dziewczyno.Przyjemnie się czyta...Mam taką nadzieję że z czasem będą razem i pomogą sobie nawzajem.Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń