poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Prolog



Wyobraź sobie, że trafiasz do szpitala poważnie ranna.
Ludzie ratują twoje życie, które ty chciałaś zniszczyć.
Przydzielają Ci lekarza, ale nie takiego zwykłego.
On ma się tobą opiekować, dbać o ciebie, być przy tobie 24 godziny na dobę.
Normalnie miała byś go dość ale nie jego. Bo to nie jakiś stary, nudny, natrętny lekarz.
Tylko....Justin Bieber.
.

Chcecie wiedzieć jak potoczą się losy Jasmine?
Czytaj "Tattooed Life"



Hej, wiem że prolog krótki, ale właśnie taki miała być.
Przychodzę tutaj do was z nowym opowiadaniem, które jest trochę inne.
Chociaż mam nadzieję że wam się spodoba, rozdział dodam jeśli będzie wystarczająco dużo czytelników, więc jeśli komuś się spodobało niech skomentuje, dopisze do informowanych, doda blog do obserwowanych itd. (username możecie pisać w komentarzu lub w zakładce)
Dajcie po prostu znak że czytacie, mam nadzieję że polubicie Justina w roli
 "Dr. Bieber".


35 komentarzy:

  1. Prosiłaś mnie o wyrażenie opinii na temat tego prologu, ale prawda jest taka, że ten prolog nic nie mówi, więc z moją opinią wolałabym poczekać do pierwszego rozdziału... @belieber_katy06 ask.fm/katybelieber06

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to mi prolog bardzo duzo mowi, a przede wszystkim to, ze jest początkiem swietnego opowiadania, ktore mam zamiar czytac! Jejku, gdyby Justin mial byc moim lekarzem, to... Rety, szpital stalby sie pałacem hihi ;) Ale tak serio, to bardzo ciekawie piszesz, a prolog jest inny niz wszystkie, taki wciągający. Moglabys moze dodac bohaterow? Wiesz, zeby bylo wiadomo jak wyglada glowna bohaterka i po ile maja lat ;* I jakbys mogla, o ile to nie klopot, to informuj mnie na asku o nowych rozdzialach ;*
    ask.fm/Paulaaa962
    my-heaven-jb.blogspot.com
    black-tears-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, musze powiedzieć, że nie jest źle :) jeszcze nie czytałam ff, w którym Justin jest lekarzem, ale nie wiem czy całodobowe opiekowanie jest dobrym wyjściem. w kazdym razie jestem ciekawa tego ff i dalszego rozwoju wydarzeń. będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się fabuła bo jeszcze nigdy nie czytałam takiego ff. super, serio. na pewno będe czytać to opowiadanie, bo masz talent. prolog krótki ale dobry x czekam na pierwszy rozdział, mam nadzieję że szybko się pojawi słonko :) @szarymalik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba fabuła. Ukazuje ze jest coś w tym, że zachęca do czytania. Trzymam za ciebie kciuki, ale jak do bloga ogólnie nie moja bajka. Nie te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg, na pewno będę czytać ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się zapowiada. Nie mogę się.doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  9. aww świetny. chcę już pierwszy rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się świetnie,jeszcze nie czytałam takiego fanfiction gdzie Justin jest doktorem

    http://decision-changing-everything.blogspot.com/ - zapraszam do mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam ze prolog duzo nie mowi ale zaciekawilo mnie to opowiadanie. Podoba mi sie to ze jest inne niz wszystkie pozostale ktore czytam. Nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu :) na pewno bede czytac. Powodzenia w pisaniu xx
    @mybiebzo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabula inna niz kazde
    hah jak przeczytalam "Dr. Bieber" to pdrazu mi sie skojarzyla ta piosenka xD
    mozesz mnie informowac ??
    @CamillSWAG

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez prolog za dużo nie wiemy, ale czekam na 1 rozdział :) @iamunlocked

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na 1 rozdzial, ogolnie prolog jest super.. taki z nutka tajemniczosci...ciekawe, jak bieber sprawdzi sie w roli lekarza
    @Iwonalove1d

    OdpowiedzUsuń
  16. Justin jako pan doktor? to na pewno będzie ciekawe! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Justina w roli doktora jeszcze nie widzialam.
    ciekawi mnie to, jak zamierzasz prowadzić to opowiadanie.
    jeżeli możesz informuj mnie albo na TT - @AudreeySwag albo na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poprosiłaś mnie o wyrażenie opinii, ale nie dużo mówi mi ten prolog. Ale wydaje się być ciekawe, chodź to calodobe mi się trochę nie widzi. Na pewno zaczekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Justin jako lekarz nooo będzie ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny! salkfjds

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze się zapowiada :) czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lekarz ? zapowiada sie swietnie. prosze dodaj 1. MOglabys mnie informowac o nowym @belieber66969

    OdpowiedzUsuń
  23. Aww bede czytac <3
    Bedziesz informowac mnie na asku ??
    http://ask.fm/Mickeya2001
    ps. Zapraszam do mnie ; http://love-talent-hight-school-story-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prolog, moim zdaniem, jest G E N I A L N Y.
    Opowiadanie, jest naprawdę, z serii tych oryginalnych i chyba nie zdziwi Cię to, że chcę, abyś informowała mnie na asku? :* :)
    ask:http://ask.fm/lovemekissmeeee
    Czekam na pierwszy rozdział <3
    ~ Drew.
    glow-in-your-eyes-enlighten-my-world.blogspot.com
    angelsdonotdieyet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo fajnie się zapowiada :) czekam na 1 rozdział ;)! /@_TommoKiss

    OdpowiedzUsuń
  26. zapowiada się ciekawie
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny! Nie mogę się doczekać 1 rozdziału, ily x

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie się zapowiada ;) czekam na 1 rozdział - @thisswaggirl_JB

    OdpowiedzUsuń
  29. o ja takiego ff jeszcze nie czytałam nie mogę się doczekać rozdziałów napewno będę czytać tw blogger mam nadzieje że zaczniesz dodawać rozdziały :D @kocham_biebsa

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie sie zapowiada bede czytac ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały : )
    Czekam nn :D
    Całuje Ola :*
    Zapraszam do siebie : borntobedifferentfromthem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń